Plačilo in dostava

 

Način plačila

V naši spletni trgovini IONICKISS™ vam ponujamo več načinov plačila:

  • po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Naročilo poravnate z gotovino pri kurirju, ki vam bo dostavil paket. Paket dostavi dostavna služba POŠTE SLOVENIJE, provizija odkupnine se ne zaračuna.

    • po predračunu (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Po elektronski pošti prejmete predračun. Ko je ta v celoti poravnan, gre vaše naročilo v obdelavo in dostavo. Če je predračun plačan le delno, naročilo zadržimo in ga pošljemo po plačilu celotnega zneska na predračunu.

      • s PayPal (on- line plačilo preko spletne strani www.paypal.com). Po potrditvi načina plačila ste preusmerjeni na Paypal strežnik, kjer sledite njihovim navodilom (navodila so v angleškem jeziku). Ko je plačilo v celoti izvedeno, gre vaše naročilo v obdelavo in dostavo.

        • s kreditno kartico (Mastercard, Visa). Plačilo s kreditno kartico je varovano s SSL certifikatom. Podatki, ki jih vnesete v za to predvidena polja so pri prenosu med spletno trgovino ter ponudnikom plačila s kreditno kartico šifrirani. Za več informacij o spletnem plačevanju s kreditno kartico se obrnite na izdajatelja.

           Vsi načini so popolnoma varni. Izberite tistega, ki vam je najljubši. 

           

          Dostava

          Za nas pakete na dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan - če je artikel na zalogi v našem skladišču - po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko za ponovno dostavo dogovorite z dostavljavcem Pošto Slovenije po telefonu ali elektronski pošti. Strošek dostave znaša 2,90€ za plačila s kreditnimi karticami ali sistemom PAY PAL, ter 3,90€ za plačilo po povzetju, ter se zaračuna na blagajni.

          Brezplačna dostava

          Brezplačna dostava velja za naročilo, ki je višje ali enako 50,00 EUR. Pri takšnih naročilih se brezplačna dostava upošteva avtomatsko na blagajni oz. pri zaključku naročila. Brezplačna dostava velja za klasično dostavo, posebna dostava pa se obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe. 

          Dostava kamorkoli na območju Slovenije

          Naš partner pakete dostavi na naslov, vnešen ob oddaji naročila.

          Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

          Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila, kako prevzeti paket. Paket vas bo na prevzem čakal 1 teden, po tem času pa se bo vrnil nazaj k nam. V primeru, da izbranega izdelka ne bo na zalogi, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

          Dostavni roki

          Naročila, oddana ob delavnikih do 14. ure, so odpravljena še isti dan. Čas za dostavo pošiljke je 3 dni, običajno pa je pošiljka dostavljena že naslednji delovni dan od dneva odpreme.

          O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali ga zamenjali z drugim.

          Če boste nekaj dni odsotni, lahko pri nakupu vpišete željeni datum odpreme vašega paketa oz. nam to sporočite preko elektronske pošte ali po telefonu. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.

          Za vse dodatne informacije nas pokličite 041 721 455 ali nas kontaktirajte tukaj.

          Obravnava poškodovanih pošiljk

          Če ob dostavi paketa ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek za vračilo paketa ali ponovne dostave novega paketa. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@ionickiss.si ali po telefonu na številko 041 721 455. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, nalepke Pošte Slovenije in pa opis poškodbe. Z našo svetovalko se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

           

          Pre-loader